Tunniplaan ja ringid
HUVIRINGIDE TÖÖ EESMÄRGID
Huviringide töös osalevad 13-16 aastased õpilased.
Koolis töötab 2019-2020 õppeaastal 9 huviringi.
KERAAMIKARING
Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate materjalide ja töövahenditega, võimalus esile tuua oma isikupära ja maitsekust, valmistada ette ülevaatenäitusi.
LIIKUMISRING
Arendada füüsist, koordinatsiooni, tähelepanelikkust, rütmitunnetust, eneseväljendust, esinemisjulgust.
ROBOOTIKARING
Arendada ruumilist, loovat, ja tehnilist mõtlemist ning õppida oma tegevust läbi mõtlema ja plaanima, kujundeid ja värve eristama.
MUUSIKARING
Arendada musikaalsust ja vokaalseid võimeid, esinemisjulgust, koostöö-ja eneseväljendusoskust, esineda kooli -ja kogukonnaüritustel.
SPORDIRING
Arendada kehalist võimekust, õpetada eluliselt vajalikke liikumisoskusi, valmistada ette erinevateks võistlusteks.
KUNSTIRING
Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate kunstiliikide, töövahendite ja materjalidega, valmistada ette ülevaatenäitusi.
ARVUTIRING
Koostada Wordi dokumente ja esitlusi, otsida internetist infot, oma postkasti loomine ja haldamine, anda teadmisi internetikeskkonna turvalisusest.
PUUTÖÖRING
Käelise tegevuse arendamine, erinevate puidumaterjalidega tutvumine ja kasutamisvõimalused, erinevate tööpinkide ja töövahendite kasutamine, ülevaatenäituste ettevalmistamine.
SÕNAKUNSTIRING
Arendada lugemis-ja eneseväljendusoskust, diktsiooni, esinemisjulgust nii koolipidudel kui väljaspool kooli. Nukunäidendite puhul töö nukkudega ning mõnikord ka nukkude valmistamine.
HUVIRINGIDE TÖÖ EESMÄRGID
Huviringide töös osalevad 13-16 aastased õpilased.
Koolis töötab 2019-2020 õppeaastal 9 huviringi.
KERAAMIKARING
Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate materjalide ja töövahenditega, võimalus esile tuua oma isikupära ja maitsekust, valmistada ette ülevaatenäitusi.
LIIKUMISRING
Arendada füüsist, koordinatsiooni, tähelepanelikkust, rütmitunnetust, eneseväljendust, esinemisjulgust.
ROBOOTIKARING
Arendada ruumilist, loovat, ja tehnilist mõtlemist ning õppida oma tegevust läbi mõtlema ja plaanima, kujundeid ja värve eristama.
MUUSIKARING
Arendada musikaalsust ja vokaalseid võimeid, esinemisjulgust, koostöö-ja eneseväljendusoskust, esineda kooli -ja kogukonnaüritustel.
SPORDIRING
Arendada kehalist võimekust, õpetada eluliselt vajalikke liikumisoskusi, valmistada ette erinevateks võistlusteks.
KUNSTIRING
Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate kunstiliikide, töövahendite ja materjalidega, valmistada ette ülevaatenäitusi.
ARVUTIRING
Koostada Wordi dokumente ja esitlusi, otsida internetist infot, oma postkasti loomine ja haldamine, anda teadmisi internetikeskkonna turvalisusest.
PUUTÖÖRING
Käelise tegevuse arendamine, erinevate puidumaterjalidega tutvumine ja kasutamisvõimalused, erinevate tööpinkide ja töövahendite kasutamine, ülevaatenäituste ettevalmistamine.
SÕNAKUNSTIRING
Arendada lugemis-ja eneseväljendusoskust, diktsiooni, esinemisjulgust nii koolipidudel kui väljaspool kooli. Nukunäidendite puhul töö nukkudega ning mõnikord ka nukkude valmistamine.