Õppetöö

Tunniplaan ja ringid


HUVIRINGIDE TÖÖ EESMÄRGID

Huviringide töös osalevad 13-16 aastased õpilased.

Koolis töötab 2019-2020 õppeaastal 9 huviringi.

KERAAMIKARING

Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate materjalide ja töövahenditega, võimalus esile tuua oma isikupära ja maitsekust, valmistada ette ülevaatenäitusi.

LIIKUMISRING

Arendada  füüsist, koordinatsiooni, tähelepanelikkust, rütmitunnetust, eneseväljendust, esinemisjulgust.

ROBOOTIKARING

Arendada ruumilist, loovat, ja tehnilist mõtlemist ning õppida oma tegevust läbi mõtlema ja plaanima, kujundeid ja värve eristama.

MUUSIKARING

Arendada musikaalsust ja vokaalseid võimeid, esinemisjulgust, koostöö-ja eneseväljendusoskust, esineda kooli -ja kogukonnaüritustel.

SPORDIRING

Arendada kehalist võimekust, õpetada eluliselt vajalikke liikumisoskusi, valmistada ette erinevateks võistlusteks.

KUNSTIRING

Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate kunstiliikide, töövahendite ja materjalidega, valmistada ette ülevaatenäitusi.

ARVUTIRING

Koostada Wordi dokumente ja esitlusi, otsida internetist infot, oma postkasti loomine ja haldamine, anda teadmisi internetikeskkonna turvalisusest.

PUUTÖÖRING

Käelise tegevuse arendamine, erinevate puidumaterjalidega tutvumine ja kasutamisvõimalused, erinevate tööpinkide ja töövahendite kasutamine, ülevaatenäituste ettevalmistamine.

SÕNAKUNSTIRING

Arendada lugemis-ja eneseväljendusoskust, diktsiooni, esinemisjulgust nii koolipidudel kui väljaspool kooli. Nukunäidendite  puhul töö nukkudega ning mõnikord ka nukkude valmistamine.

 

Kooli tunnid  ja ringid.

 

HUVIRINGIDE TÖÖ EESMÄRGID

Huviringide töös osalevad 13-16 aastased õpilased.

Koolis töötab 2019-2020 õppeaastal 9 huviringi.

KERAAMIKARING

Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate materjalide ja töövahenditega, võimalus esile tuua oma isikupära ja maitsekust, valmistada ette ülevaatenäitusi.

LIIKUMISRING

Arendada  füüsist, koordinatsiooni, tähelepanelikkust, rütmitunnetust, eneseväljendust, esinemisjulgust.

ROBOOTIKARING

Arendada ruumilist, loovat, ja tehnilist mõtlemist ning õppida oma tegevust läbi mõtlema ja plaanima, kujundeid ja värve eristama.

MUUSIKARING

Arendada musikaalsust ja vokaalseid võimeid, esinemisjulgust, koostöö-ja eneseväljendusoskust, esineda kooli -ja kogukonnaüritustel.

SPORDIRING

Arendada kehalist võimekust, õpetada eluliselt vajalikke liikumisoskusi, valmistada ette erinevateks võistlusteks.

KUNSTIRING

Arendada käelist tegevust ja loovust, tutvuda erinevate kunstiliikide, töövahendite ja materjalidega, valmistada ette ülevaatenäitusi.

ARVUTIRING

Koostada Wordi dokumente ja esitlusi, otsida internetist infot, oma postkasti loomine ja haldamine, anda teadmisi internetikeskkonna turvalisusest.

PUUTÖÖRING

Käelise tegevuse arendamine, erinevate puidumaterjalidega tutvumine ja kasutamisvõimalused, erinevate tööpinkide ja töövahendite kasutamine, ülevaatenäituste ettevalmistamine.

SÕNAKUNSTIRING

Arendada lugemis-ja eneseväljendusoskust, diktsiooni, esinemisjulgust nii koolipidudel kui väljaspool kooli. Nukunäidendite  puhul töö nukkudega ning mõnikord ka nukkude valmistamine.

 

Kooli tunnid  ja ringid.